domenica, gennaio 29, 2006

nieva, nieva!!!!!!

4 Comments:

Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

Como mola!! Eu quero. Aqui fai un frio q se conxelan hasta os mocos xD pero nada de neve.... jo!! Eu quero!! Eu quero!!

8:54 PM  
Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

edurne arroyo!!! q me como un bollo a q te arranco un ollo!

edur teño que facer traballos :(

non me atopo moi ben. exceso de nutella, me temo, en serio... :S

probaches algunha vez a facer un día só de fruta?? vou tentalo.

bcs en!

ah, a tua amiga francesa é moi simpatica coas súas epxresions q aprende.... cando dixo q te vía vendo gran hermano e dicindo pero el pavo esteeee, juas, q mítico endu, q mítico. ensínalle iso de q mítico tm xD

bcs!

11:35 AM  
Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

eh, babe, babe, pero quen é ese pibe d camiseta gris cun.. ¿cervo? vermello q sae nas últimas fotos da túa compa francesa???

oh, q monada... é arxentino e profe de historia???

q lástima, el non o sabe, pero seriamos tan felices xuntos...

11:39 AM  
Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

Aquí no nieva y ya no hace frío.
Mi vida sigue igual.
A ver si me llamas aljún día eh?
Estoy en la biblio estudiando francés.
Au revoir!
muamuamuamuamua!

4:56 PM  

Posta un commento

<< Home