domenica, febbraio 19, 2006


xa se marchou a miña última -que non derradeira- visita. tivo que exercer forzosamente de auxiliar de enfermería -ou sexa que facer facer, fixo compaña- pois ó chegar topou unha eu moribunda e febril (a palabra favorita de sabe) :S
a pesar da choiva torrencial e o ambiente vírico gripal tivemos tempo de ir de tapas, cañas, turisteo -o mínimo posible-, batidos, e bailes nocturnos (e pelis pochas).
mañán o meu irmá sométese a resonancia magnética.
e si, déronme a beca para ir a méxico! a américas puebla! ninguén me aconsellou que fora, todo son peticións para que quede :S non tomei aínda unha decisión...

3 Comments:

Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

A Mexicoo!!!!! pero ti muller non paras quieta nun sitio!!! yo estoy con los trámites para la seneca: valencia, barna, sevilla.. que será será? me da igual, yo solo se que quiero irme de aquiiiiiiii
bicos pequeña!

5:29 PM  
Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

Méjico... :(

Al final no vas, desgraciada.

Pues tú te lo pierdes, Europa está bien, pero yo creo que ya viajaste demasiado por Europa y muy poco por otros continentes y América desde luego no tiene nada que ver con Europa, deberías haber ido ¬¬

Y lo de inseguridad, psss... ¿Acaso en dónde estamos completamente seguros? Si la mayoría de accidentes suceden en nuestra propia casa.

Y quita la censura ya ¬____¬ no quiero que tengas que aprobar mi comentario para que salga ò_ó

3:22 PM  
Anonymous Anonimo dice cuenta comenta...

menos mal que estaba eu x coidarte.
cando volvin a santiago javi tamén estaba con catarro. a pesar diso tiven a sorte de non enfermar.

puta luna de avellaneda.
tiñas razón, falei con sabe e díxome que lle pareceu unha merda.
bicos

9:45 PM  

Posta un commento

<< Home